Geen producten in winkelwagen

Winkelmand:

FAQ

 

Waar vind ik de winkel? 

De winkel ligt erg centraal in Voorschoten, tussen Leiden en Den Haag. Er is voldoende gratis parkeergelegenheid.
Binnen vind je een uitgebreide collectie verspreid over 500 vierkante meter! Het complex waar The Manor in is gevestigd heet “De Bollenschuur”. 

Hoe wordt mijn bestelling afgeleverd? 

Producten tot 10 kilo worden met TNT post verstuurd. Boven dit gewicht wordt het transport verzorgd door de firma Transmission. Je kunt bij ons een dag aangeven, wannneer het goed uitkomt. 

Hoe betaal ik het bestelde product? 

Op onze website kun je via iDeal of met creditcard betalen of op rekening. Indien je op rekening betaald, vragen wij om voor levering van de goederen het bedrag aan ons over te maken. 

Wat is de levertijd? 

The Manor kan vaak uit voorraad leveren. Mocht het product niet op voorraad zijn dan verschillen de levertijden per merk. Voor producten van het merk Jieldé geldt een levertijd van 6 tot 8 weken, indien het product niet voorradig is. Voor de merken Solere en Les Gambettes geldt een levertijd van twee weken. Voor de merken La Rochere, Duralex en Falcon geldt een levertijd van 3 tot 4 weken. 
Na bestelling nemen wij contact met je op over de mogelijke aflevering. Je kunt uw bestelling ook ophalen in Voorschoten. Levering op zaterdag is mogelijk binnen een straal van 25 km vanaf Voorschoten.


Zit er ook garantie op de producten? 

Op de merken Jieldé, Les Gambettes en het servies heb je één jaar garantie. 

Wat is het zichttermijn en de retourregels?
 

Je hebt het recht om binnen 14 dagen, zonder opgave van redenen, een artikel retour te sturen (herroepingsrecht). Binnen deze termijn mag je het artikel bekijken en beoordelen zoals je ook in onze winkel doet, tenzij anders vermeld.
De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag:

• waarop het artikel in je bezit is: 
• bij meerdere artikelen in een bestelling, die afzonderlijk worden geleverd: waarop je het laatste artikel hebt ontvangen:
• bij een artikel dat uit verschillende onderdelen bestaat: waarop je het laatste onderdeel hebt ontvangen.
Je maakt gebruik van het herroepingsrecht door: 
• Na het aanmelden van je retourzending per e-mail, heb je nog 14 dagen gelegenheid om het artikel daadwerkelijk te retourneren

Je kunt het artikel alleen terug sturen als:
• het artikel compleet is
• in de – voor zover redelijkerwijs mogelijk – originele staat en fabrieksverpakking.
• Voor de eventuele waardevermindering die ontstaat omdat je het artikel op een op andere wijze hebt gebruikt dan je in een winkel zou doen, mogen wij jou aansprakelijk stellen.

Met het toepassen van het herroepingsrecht vervalt niet je eventuele betaalverplichting. Je zult wel binnen de gestelde termijn moeten betalen. Is door het retour verwerken in onze administratie een tegoed ontstaan en heb je de bestelling vooraf met Ideal betaald, dan storten wij dit direct terug. Het bedrag staat binnen 5 dagen na verwerking van het retour op je rekening. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee jij ons hebt betaald.

Als je nog facturen met een betalingsachterstand open hebt staan, storten wij niet terug. We verrekenen het bedrag dan met dit openstaande saldo. Tegoeden, ontstaan door het verzilveren van een waardebon betalen wij niet uit.

Terugbetalen

Heb je je bestelling vooraf met iDEAL betaald en is er door het retour verwerken van de artikelen in onze administratie een tegoed ontstaan, dan storten wij dit zo snel mogelijk terug. Als je het artikel hebt terug gezonden, staat het bedrag binnen 5 dagen na verwerking van het retour op je rekening en uiterlijk 14 dagen na je retourmelding. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee jij ons betaald hebt. Als je nog facturen met een betalingsachterstand open hebt staan, storten wij niet terug. We verrekenen het bedrag dan met dit openstaande saldo.

Tegoeden, ontstaan door het verzilveren van een waardebon betalen wij niet uit.

Ruilen

Het ruilen van een artikel voor hetzelfde artikel in een andere maat of kleur, geldt als een nieuwe bestelling. Je retourneert je oude bestelling binnen de zichttermijn en geeft je nieuwe bestelling door zoals je gewend bent. We brengen dan ook verzendkosten in rekening voor het verwerken en bezorgen van deze bestelling.

Moet een artikel geruild worden door een fout van ons of door een defect, dan zijn de kosten uiteraard voor onze rekening.


Leveren jullie ook aan horeca en architecten?

The Manor heeft veel ervaring met het inrichten van onder andere restaurants en cafe’s. Wij kunnen de complete richting voor je verzorgen van terrasmeubilair (via Extra Vert) tot verlichting en plantenbakken. Je kunt vrijblijvend een offerte aanvragen voor uw project.

Hebben jullie ook Algemene Voorwaarden? 

Uiteraard, deze kun je hier vinden.